Skip to content

Et skridt nærmere…

februar 5, 2014

Er lige kommet hjem fra træning. Hvor jeg idag kunne crosse i 15 min. Det har jeg ikke kunne i 3 år pga dårligt knæ. Men er nu på vej i så god form, at det faktisk gik rigtig fint. Det blev ydermere til 20 min på cyklen og 10 min på løbebåndet, hvor jeg gik, da jeg desværre ikke må løbe mere.
Men pu ha kan da næsten heller ikke gå nu, efter 3 dages træning. Det bliver godt med pause i morgen.

20140205-205414.jpg

Aftensmaden stod i dag på Kyllingefrikadeller med stegt hvidkål og bønnefritter.

Kyllingedeller:
400 gr hakket kylling
1 revet løg
2 fint revet hvidløg
2 spsk husk
2 æg
2 spsk sesamfrø
Salt og peber

Det hele æltes sammen, formes og steges gyldne på panden i olie.

Hertil fintsnittet hvidkål, stegt på panden i lidt olie og 1 lille fint revet hvidløg.

Bønnefritter:
250 gr frosne bønner
1-2 spsk olie
1 tsk havsalt

Det vendes hurtigt sammen og fordeles på en bradepande med bagepapir. Bages ved 200 grader i 30 min ca. Til de er sprøde…

Efter træning fik jeg en lille snack.
2 spsk skyr
Blåbær
Lidt kanel

20140205-205439.jpg

Skriv en kommentar

Skriv et svar

LCHFFER

Tanker og oplevelser omkring LCHF livsstil

Helse Matilde

En blog om mad, kager og krea..

eASYbAKED

a collection of recipes

Cloud Nine Weddings

Ideas for weddings, parties, interior and life ..

Verden og tærten

En blog om mad, kager og krea..

Min Kage

En blog om mad, kager og krea..

Himmelske kager

En blog om mad, kager og krea..

cookvalley - tanker om mad

En blog om mad, kager og krea..

Coco & Co

En blog om mad, kager og krea..

Clausmeyer.dk - Blog

En blog om mad, kager og krea..

En blog om mad, kager og krea..

Camilla & Katrines Køkkenkalas

En blog om mad, kager og krea..

Cakeateer

En blog om mad, kager og krea..

BRØDET

En blog om mad, kager og krea..

Bageglad

Madblog med nemme og gode opskrifter

Velkommen til Kageeventyr

En blog om mad, kager og krea..

