Skip to content

Så er jeg tilbage igen igen..

februar 2, 2014

Endelig tilbage med fornyet energi.
Jul og nytår er overstået. Det har været skønt, men dejligt at det nye år er startet.
Jeg lagde ud med rygestop og ny livsstil 1 januar. Ja så tænker du nok, bare endnu et nytårsforsæt. Men nej faktisk var det bare fordi jeg ikke magtede, at starte midt i december. 😄

Jeg købte 1 januar Anne Bechs bog, Fit på 100 dage. Den indeholder en 100 dages kostplan og træningsplan.
Lige hvad jeg havde brug for.
Jeg har i lang tid spist uden kulhydrater, hvis man lige glemmer efteråret selvfølgelig😉.
Men det her har åbenbart virket. Det er nok især træningen der har sat skub i det hele. -7 kg og en masse cm er det blevet til siden 1 januar. Så fedt…at alt det fedt er på vej væk… Det har været super hårdt, da jeg både er stoppet med at ryge og har ikke rørt slik, sodavand eller noget der minder om det.
Den sidste uge har jeg ikke fået trænet. En meget hård uge, med sygdom i familien. Men er klar igen i morgen…kosten har jeg dog overhovedet ikke syndet på…
Derfor er jeg snart klar med opskrifter og andet godt på bloggen igen…
Glæder mig meget til, at dele min fornyet energi med jer…

Skriv en kommentar

Skriv et svar

LCHFFER

Tanker og oplevelser omkring LCHF livsstil

Helse Matilde

En blog om mad, kager og krea..

eASYbAKED

a collection of recipes

Cloud Nine Weddings

Ideas for weddings, parties, interior and life ..

Verden og tærten

En blog om mad, kager og krea..

Min Kage

En blog om mad, kager og krea..

Himmelske kager

En blog om mad, kager og krea..

cookvalley - tanker om mad

En blog om mad, kager og krea..

Coco & Co

En blog om mad, kager og krea..

Clausmeyer.dk - Blog

En blog om mad, kager og krea..

En blog om mad, kager og krea..

Camilla & Katrines Køkkenkalas

En blog om mad, kager og krea..

Cakeateer

En blog om mad, kager og krea..

BRØDET

En blog om mad, kager og krea..

Bageglad

Madblog med nemme og gode opskrifter

Velkommen til Kageeventyr

En blog om mad, kager og krea..

