Skip to content

Sommer og jordbær med mælk….

april 17, 2013

20130417-220455.jpg

Så blev det ligepludselig sommer. I morges da vi stod op, kaldte Milla med begejstring i stemmen, på Danny ude på toilettet, “Far det ligner jeg har sminke på.” Og ganske rigtigt, barnet havde fine lyserøde kinder. Så frem med solcremen eller ihvertfald snakkede Danny og jeg om det, han glemte nemlig at give dem det på. ;-)Mon ikke det sker i morgen….

Mmm de første jordbær med mælk og sukker. Ja vi kan altså bedst lide det med mælk på herhjemme.
Jeg hentede Milla og Tilde kl 13.30 fra børnehave, hvor vi så kørte i fakta og købte de lækreste jordbær. Synes altså det er virkelig svært, at finde jordbær hvor man ikke bliver overrasket af et rådent bær i midten af bakken. Og der er jeg nok lidt arbejdsskadet, da alle jordbærerne jo så er rådne. Men vi var heldige, da ALLE jordbærerne var gode.
Så pigerne ville have Jordbær med mælk og sukker når vi kom hjem.

Vi har været alene hjemme hele dagen. Cille tog hjem til hendes mormor og morfar i går aftes og kommer først hjem i morgen. Hun har været på Den blå planet i dag. Er så missundelig, vil så gerne derud. Men det må nok vente til sommerferie, sammen med resten af Danmark.

Jeg har i dag, sammen med en veninde, besluttet at vi skal løbe et løb den 29 maj. Så nu skal der trænes. Det går simpelthen ikke mere. Der er nu lagt træningsplan og kostplan, som forhåbentlig skal følges slavisk.

Min hjemmeside virker næsten nu. Man kan godt logge ind på sannes-verden.dk. Det omdiregere så til denne blog. Men nu kan man da se den. Så langt så godt. Tror jeg er nødt til, at overgive mig til noget mere hjælp. Det er noget sværere en først antaget. MEN JEG GIR IKKE OP. Der har i øvrigt været visninger på bloggen i USA, Norge og Sverige. Så spændende….

From → Familien, Mad, Snacks

Skriv en kommentar

Skriv et svar

LCHFFER

Tanker og oplevelser omkring LCHF livsstil

Helse Matilde

En blog om mad, kager og krea..

eASYbAKED

a collection of recipes

Cloud Nine Weddings

Ideas for weddings, parties, interior and life ..

Verden og tærten

En blog om mad, kager og krea..

Min Kage

En blog om mad, kager og krea..

Himmelske kager

En blog om mad, kager og krea..

cookvalley - tanker om mad

En blog om mad, kager og krea..

Coco & Co

En blog om mad, kager og krea..

Clausmeyer.dk - Blog

En blog om mad, kager og krea..

En blog om mad, kager og krea..

Camilla & Katrines Køkkenkalas

En blog om mad, kager og krea..

Cakeateer

En blog om mad, kager og krea..

BRØDET

En blog om mad, kager og krea..

Bageglad

Madblog med nemme og gode opskrifter

Velkommen til Kageeventyr

En blog om mad, kager og krea..

