Skip to content
Tags

,

Sidste feriedag

april 10, 2013

Har i dag sovet vildt længe… Sååå skønt… Er desværre kommet vildt sent i seng de sidste par dag, så var kommet lidt bagud i søvn. Nå men hvad skal dagen så bruges på. Har jo ikke rigtig været alene i hele ferien.. Cille har været hjemme pga lookout, men i dag bliver hun kidnappet af hendes mormor, til en shoppetur… Elsker mine børn mere end noget andet, men trængte så meget til ferie alene. Manden tager kørekort i øjeblikket om formiddagen og eftermiddagen. Og arbejder så 5 aftener om ugen, så vi er en smule presset.

Hmmm skal man bare sidde på sofaen, tage i stof2000 og købe frynser til Cilles duedragt, bare sidde på sofaen, løbe en tur, bare sidde på sofaen,  gøre rent…

dovenSååå sofa, here I come….. 😉

Hov manglede da lige og fortælle om min evige kur. Min vægt er gået stykker, vildt irriterende. Så må vente til i morgen, når jeg kommer arbejde. Meeen tror der er sket lidt. Jeg har drukket virkelig meget Nutrilett og kun spist aftensmad. Og hov så har jeg løbet 3 gange i sidste uge. Ja altså når jeg skriver løbe, så går jeg jo nok mest, men det lyder bare bedre når man siger løbe. Venter stadig på, at jeg få taget mig sammen i denne uge.

Har fået forberedt en masse indlæg med opskrifter. Så når jeg får lavet maden og taget billeder i løbet af ugen, kommer de op.

From → Familien

Skriv en kommentar

Skriv et svar

LCHFFER

Tanker og oplevelser omkring LCHF livsstil

Helse Matilde

En blog om mad, kager og krea..

eASYbAKED

a collection of recipes

Cloud Nine Weddings

Ideas for weddings, parties, interior and life ..

Verden og tærten

En blog om mad, kager og krea..

Min Kage

En blog om mad, kager og krea..

Himmelske kager

En blog om mad, kager og krea..

cookvalley - tanker om mad

En blog om mad, kager og krea..

Coco & Co

En blog om mad, kager og krea..

Clausmeyer.dk - Blog

En blog om mad, kager og krea..

En blog om mad, kager og krea..

Camilla & Katrines Køkkenkalas

En blog om mad, kager og krea..

Cakeateer

En blog om mad, kager og krea..

BRØDET

En blog om mad, kager og krea..

Bageglad

Madblog med nemme og gode opskrifter

Velkommen til Kageeventyr

En blog om mad, kager og krea..

