Skip to content

Så er jeg tilbage….

april 9, 2013

 

Sikke en lang pause. Men nu er jeg tilbage og har endda påskeferie. Helt indtil den 11 april. Det er så skønt…

Har op til ferien, haft virkelig meget at se til. Og derfor stilhed herinde.

Jeg sidder i øjeblikket næsten hver aften og syr dansedragt til Cille. Den ene blev endelig færdig igår. Nu mangler jeg kun to. Der skal være færdige den 5 april. En lille smule stress, men nu har jeg gudskelov ferie…

 

Lavede her for 14 dage siden et væddemål, med 3 kollegaer. Den der har tabt sig mest, den 1 maj, får betalt en sushi middag af de andre. I teorien et super væddemål og motivations boost. Har dog siden spist som en vanvittig. Overvejer nu en nopukur, for ikke at komme for meget bagud. Eller også skulle jeg bare tage mig sammen og komme ud og løbe…

 

Skal til at planlægge påskefrokost. Har nemlig fødselsdag den 1 april, så hele familien kommer til påskefrokost. Og den skal jo ikke bare være helt almindelig. Overvejer lidt en lammekølle og nogle anerledes sild. Men skal selvfølgelig nok ligge billeder og opskrifter op.

 

Jeg har dog fået tid til, at plante ærter, tomater, dild, timian og basilikum. Som str livligt og spirer i mine vindueskarme. Og hvis der nogensinde stopper med at sne, skal de plantes ud på altanen. Elsker mine små planter på altanen om sommeren. Prøver ihærdigt, at lades som om jeg har en have…

 

Jeg ligger lidt opskrifter op senere, som jeg har fået afprøvet de sidste par dage..

Må alle få en dejlig søndag…

blogger-image-450642935

blogger-image--1095220731

From → Krydderurter

Skriv en kommentar

Skriv et svar

LCHFFER

Tanker og oplevelser omkring LCHF livsstil

Helse Matilde

En blog om mad, kager og krea..

eASYbAKED

a collection of recipes

Cloud Nine Weddings

Ideas for weddings, parties, interior and life ..

Verden og tærten

En blog om mad, kager og krea..

Min Kage

En blog om mad, kager og krea..

Himmelske kager

En blog om mad, kager og krea..

cookvalley - tanker om mad

En blog om mad, kager og krea..

Coco & Co

En blog om mad, kager og krea..

Clausmeyer.dk - Blog

En blog om mad, kager og krea..

En blog om mad, kager og krea..

Camilla & Katrines Køkkenkalas

En blog om mad, kager og krea..

Cakeateer

En blog om mad, kager og krea..

BRØDET

En blog om mad, kager og krea..

Bageglad

Madblog med nemme og gode opskrifter

Velkommen til Kageeventyr

En blog om mad, kager og krea..

