Skip to content
Tags

april 9, 2013

 

Kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igår aftes, så det var pænt svært, at komme op i morges. Jeg skulle møde kl. 6.30, da jeg ind imellem åbner på mit arbejde.

Jeg havde gudskelov tidligt fri, og her var det jo så, at jeg skulle ud og løbe…hvorfor var det så lige jeg ikke kom afsted??? SKAL AFSTED I MORGEN..!!!!

Skrev idag under på en kontrakt med en veninde. Den der taber sig mest inden 1. maj, skal give den anden en middag… Så nu skal den have max gas… Vil så gerne vinde… Håber det også kan være et boost til, at motivere mig og holde mig fast i den nye livsstil.

Fik da ihvertfald også lavet lækker mad idag.

Laksefrikadeller med kikærter, gulerødder og til pigerne kartofler. Jeg havde en rest fra i foregårs, som også lige fik en tur på panden.

Frikadellerne kan godt være lidt skrøbelige, så sørg for at stege dem helt færdig på den ene side, før i vender dem. Så den ikke falder fra hinanden. Man kan forsigtigt løfte den for, at se om den er gyldenbrun.

Opskriften ligger under fisk…

Velbekommen..;-)

Pigernes mad…

Iphone 476

From → Fisk

Skriv en kommentar

Skriv et svar

LCHFFER

Tanker og oplevelser omkring LCHF livsstil

Helse Matilde

En blog om mad, kager og krea..

eASYbAKED

a collection of recipes

Cloud Nine Weddings

Ideas for weddings, parties, interior and life ..

Verden og tærten

En blog om mad, kager og krea..

Min Kage

En blog om mad, kager og krea..

Himmelske kager

En blog om mad, kager og krea..

cookvalley - tanker om mad

En blog om mad, kager og krea..

Coco & Co

En blog om mad, kager og krea..

Clausmeyer.dk - Blog

En blog om mad, kager og krea..

En blog om mad, kager og krea..

Camilla & Katrines Køkkenkalas

En blog om mad, kager og krea..

Cakeateer

En blog om mad, kager og krea..

BRØDET

En blog om mad, kager og krea..

Bageglad

Madblog med nemme og gode opskrifter

Velkommen til Kageeventyr

En blog om mad, kager og krea..

